This is ME

YusBella
(: Wanna Peace = Enjoy Life = Allah bless :)

My DAY

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday 17 December 2011

Happy Birthday to you, A _ _ Z

12.00a.m (18/12/11)
Bip!  Mesej masuk..
Tekan butang "open" then nampak nama Dia.. perasaan teruja sentiasa ada.. tapi tak ke mana pun.. prinsip tetap aku pegang! Aku terkejut bila dia bgtau pasal diri Dia dan mengatakan dia sudah tua dan menjadi semakin matang.. Aku happy.. Kemudian sepantas yang mungkin aku m'balas mesej Dia baru aku teringat bahawa hari ini adalah Hari Lahirnya yg ke 16tahun .. So, sudah semestinya aku wish beday Dia kan.. mane bleh x wish..

Dengan kiriman sms yang aku dapat daripada Dia aku harap tidur aku akan ditemani mimpi yang indah.. walaupun hanya sekadar satu malam.. Penjelasan di sini aku tiada apa2 hubungan dengan si Dia sekadar teman biasa.  :)

No comments: